Favi adună laolaltă peste 750 de magazine de mobilă și decorațiuni interioare și le aduce e-shop-urilor și magazinelor fizice listate vânzări de peste 100 milioane de euro pe an. Este, prin urmare, cel mai mare motor de căutare de acest fel de pe piețele cehă și slovacă.
LaFavi vei găsi nu numai magazine mari, precum KIKA, Tchibo, Bonami, 4home, dar și unele mai mici, specializate, care au astfel ocazia să capete vizibilitate. 

În România,Favi își găsește din ce în ce mai mulți colaboratori, care au ocazia să-și sporească veniturile. Colaboratorii se întâlnesc cu consumatorii și creează pentru aceștia cel mai mare și mai accesibil catalog de mobilă și decorațiuni interioare. 

Beneficii pentru consumatori și pentru magazinele partenere

Grație Favi.ro, nu mai este nevoie să accesezi magazin cu magazin online, nici să bați la pas magazinele fizice. Pentru o selecție simplă și rapidă, nu trebuie decât să specifici genul de mobilă dorit, prețul pe care ți-l permiți, și apoi poți filtra stilul și culoarea preferate, precum și alte detalii. Produsele au descrieri și poze pe pagină, iar când te decizi, faci click pe căsuța „Spre magazin” și ajungi pe pagina e-shop-lui, unde poți cumpăra bunurile fie direct online, fie vizitând magazinul fizic. 

Cum a apărut Favi?

Favi a apărut din nevoia fondatorilor înșiși, care, cu câțiva ani în urmă, au vrut să-și amenajeze propriile locuințe. Ei au descoperit că se pierde o grămadă de timp pentru cumpărarea mobilei, fiindcă trebuia să bați magazinele și să pierzi timpul pe internet căutând site cu site. „Am simțit nevoia unui loc unde să alegi confortabil mobilă și decorațiuni de la toți vânzătorii aflați într-un singur loc – spune Jan Zajíc, unul dintre fondatorii Favi.cz. Știam că în Statele Unite există popularul site Houzz.com și ne-am dorit să folosim un concept similar și în Cehia, și apoi în alte țări europene.”

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here